Δωρεάν παράδοση στον χώρο σας για παραγγελίες άνω των 50€ εντός Αττικής & 100€ εκτός Αττικής.

Η HUMAN σας στέλνει την παραγγελία σας στην πόρτα σας το αργότερο εντός 3 ημερών από την ημέρα της παραγγελία σας. Όλες οι παραγγελίες προϊόντων με ένδειξη διαθεσιμότητας “Άμεσα Διαθέσιμο” που καταχωρούνται καθημερινά έως τις 15.00 εκτελούνται την ίδια ημέρα με παράδοση την επόμενη εργάσιμη. Στις περιπτώσεις που η παραγγελία σας καταχωρείτε μετά τις 15.00 ή τα προϊόντα έχουν την ένδειξη “Διαθέσιμο Σε 1-3 μέρες”, θα λαμβάνετε ως παραγγελία της επόμενης ημέρας. Η παράδοση των προϊόντων με ένδειξη διαθεσιμότητας “Διαθέσιμο Σε 1-3 μέρες” θα γίνεται εντός 2-3 εργάσιμων ημερών.

Μετά την αποστολή της παραγγελίας σας θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης αποστολής της παραγγελίας σας το οποίο θα περιέχει όλες τις πληροφορίες αποστολής (αριθμό φοτρωτικής – voucher, την εταιρεία μεταφοράς – courier ή πρακτορείο μεταφορών, και στοιχεία επικονωνίας με αυτήν).

Όταν το δέμα σας αποστέλλεται με courier, μπορείτε να πληκτρολογείτε τον αριθμό voucher στο πεδίο “Αναζήτηση Αποστολής” στην ιστοσελίδα της εταιρείας Courrier  για να δείτε αναλυτικά την εξέλιξη της παραγγελίας σας.

Για βαριά και ογκώδη δέματα, η αποστολή γίνεται, κατόπιν συνεννόησης μαζί σας, με πρακτορείο μεταφορών. Σε αυτές τις περιπτώσεις μπορείτε να αναζητείτε το δέμα σας επικοινωνώντας τηλεφωνικά με το πρακτορείο στο τηλέφωνο που σας αποστέλουμε στο σχετικό email.

Από όλα τα παραπάνω εξαιρούνται οι επίσημες αργίες και οι περιπτώσεις ανωτέρας βίας (π.χ. καιρικά φαινόμενα κ.λπ.). Επιπλέον ο χρόνος αποστόλης μπορεί να διαφοροποιηθεί ανάλογα με την διαθεσιμότητα των προϊόντων που ζητάτε.

Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας (αν θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας), είναι σημαντικό να σημειώνετε τον αριθμό παραγγελίας σας.

Σημείωση: Η δωρεάν αποστολή αφορά παραγγελίες με διεύθυνση παράδοσης εντός Ελλάδος. Σε περίπτωση που επιθυμείτε αποστολή σε διεύθυνση εκτός Ελλάδος, παρακαλούμε να επικοινωνείτε με το τμήμα διακίνησης για να ενημερωθείτε για το κόστος μεταφοράς.

 

Παραλαβή από το κατάστημά μας

Λόγω της επικίνδυνης εξάπλωσης των κρουσμάτων κορωνοϊού στη χώρα μας και με αίσθημα ευθύνης απέναντι στους εργαζομένους, τους πελάτες και τη Δημόσια Υγεία, σας ενημερώνουμε ότι το φυσικό κατάστημα HUMAN (N Χατζηπετρου 30 Αχαρναι), θα εξυπηρετεί τους πελάτες του μόνο μέσω ηλεκτρονικών εφαρμογών επικοινωνίας και τηλεφωνικά. Όλες οι παραγγελίες (τηλεφωνικές και ηλεκτρονικές θα παραδίδονται κατ’ οίκον σύμφωνα με τις παραπάνω χρεώσεις).

Ευχαριστούμε για την κατανόηση και ευχόμαστε σύντομα να επανέλθουμε όλοι στην κανονικότητα.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας στο τηλ. +30 210 2773733

 

Δεν είστε ικανοποιημένος με το προϊόν που μόλις παραλάβατε και επιθυμείτε την επιστροφή ή αντικατάσταση του?

Το www.human.com.gr είναι στη διάθεσή σας για να σας εξυπηρετήσει άμεσα και εύκολα. Εφόσον ανήκετε σε κάποια από τις παρακάτω περιπτώσεις, η διαδικασία επιστροφής είναι απλή. Αρκεί να ακολουθήσετε την διαδικασία που περιγράφεται παρακάτω.

Πριν ξεκινήσουμε σημειώστε!

  • Σε περιπτώσεις τεχνικού προβλήματος και κάλυψης εγγύησης: θα πρέπει να απευθυνθείτε στο αρμόδιο τμήμα Service. Για περισσότερες πληροφορίες δείτε την παράγραφο Εγγυήσεις – Service.
  • Σε περιπτώσεις όπου το προϊόν δεν λειτουργεί κατά την στιγμή της παραλαβής και επιθυμείτε αντικατάστασή του με νέο και όχι επιστροφή: για αντικατάσταση του προβληματικού προϊόντος και συγκεκριμένα σε όσες περιπτώσεις υπάρχει και προβλέπεται από τον κατασκευαστή συγκεκριμένη διαδικασία αντικατάστασης, η οποία αναφέρεται ως διαδικασία Dead-On-Arrival ή “DOA”δείτε την παράγραφο Εγγυήσεις – Service.

Δικαίωμα Υπαναχώρησης

Εάν είστε φυσικό πρόσωπο (καταναλωτής) και η αγορά σας προορίζεται για προσωπική χρήση κι όχι για την εξυπηρέτηση της ατομικής σας δραστηριότητας, τότε δικαιούστε να υπαναχωρήσετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών, επιστρέφοντάς μας το προϊόν. Το δικαίωμα υπαναχώρησης ισχύει εφόσον το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και η επιστροφή γίνεται με δικό σας μέσο και κόστος εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα της παραλαβής του προϊόντος (είτε το επιστρέφετε εσείς, είτε το αποστέλλετε με κάποιο μεταφορέα). Εφόσον εγκριθεί η επιστροφή,  θα σας επιστρέψουμε το συνολικό ποσό που καταβάλατε για τη συγκεκριμένη αγορά, με τον ίδιο τρόπο που το έχετε εξοφλήσει (εξαιρούνται τυχόν χρεώσεις μεταφορικών).

Όροι και προϋποθέσεις για την άσκηση του δικαιώματος Υπαναχώρησης

Το δικαίωμα υπαναχώρησης μπορείτε να το ασκήσετε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος ώστε να θεωρηθεί εμπρόθεσμη και δεν χρειάζεται κάποια επιπλέον αιτιολόγηση από εσάς.
Σε περίπτωση έγκυρης άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης προϋπόθεση για την επιστροφή είναι το προϊόν να είναι στην αρχική του κατάσταση, να είναι άθικτη η συσκευασία και να περιλαμβάνονται όλα τα παρελκόμενα, τυχόν δώρα, συνοδευτικά προϊόντα και υλικά.

Σε περίπτωση όπου το προϊόν έχει χάσει την αξία του λόγω κακής μεταχείρισης η οποία ξεφεύγει από την απλή εξέταση της λειτουργικότητας και των χαρακτηριστικών του προϊόντος, θα πρέπει να αποκαταστήσετε τη μείωση της αξίας του με χρηματική αποζημίωση. Σε αυτήν την περίπτωση θα σας επιστραφεί μέρος του συνολικού ποσού που αρχικά καταβάλατε (ανάλογα με την χρηματική αποζημίωση που θα οριστεί από το τμήμα διανομής). Σε κάθε τέτοια περίπτωση θα ενημερωθείτε πριν ολοκληρωθεί η διαδικασία πίστωσης και επιστροφής των χρημάτων. Ειδικά στις περιπτώσεις εξαρτημάτων και ανταλλακτικών όπου το υλικό απαιτεί κατάλληλη τεχνογνωσία τόσο για την επιλογή του όσο και για την εγκατάσταση του και το οποίο δεν μπορεί να λειτουργήσει σαν αυτόνομη μονάδα, θεωρείται ότι η αποσφράγιση της συσκευασίας του συνεπάγεται αυτόματα ότι έχει χάσει τουλάχιστον το 50% της εμπορικής του αξίας και σε περίπτωση υπαναχώρησης θα πιστώνεται ανάλογα στο 50% της αξίας τιμολόγησης, εκτός και αν αφορά αγορά που πραγματοποιήσατε έπειτα από δική μας πρόταση.

Εξαιρέσεις του Δικαιώματος Υπαναχώρησης: Το δικαίωμα Υπαναχώρησης δεν ισχύει για τις περιπτώσεις που εξαιρούνται από την κείμενη νομοθεσία και νομολογία, όπως προϊόντα που έχουν κατασκευαστεί για εσάς με δικές σας προδιαγραφές, υπηρεσίες που έχουν ήδη εκτελεστεί, προϊόντα που δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή για λόγους υγείας (π.χ. ακουστικά ψείρες κ.λπ.) εφόσον έχουν αποσφραγιστεί,  καθώς και αναλώσιμα, προγράμματα και λογισμικό που έχει αποσφραγιστεί κ.λπ.

Επιστροφή λόγω παράδοσης λανθασμένου προϊόντος

Στην περίπτωση που το προϊόν που παραλάβατε είναι διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε, μπορείτε να το επιστρέψετε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την αγορά του χωρίς χρέωση μεταφορικών. Η επιστροφή του προϊόντος, σε αυτήν την περίπτωση, μπορεί να γίνει μόνο εάν το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και με πλήρη αυθεντική συσκευασία.

Τα Έξοδα αποστολής για τις συγκεκριμένες περιπτώσεις γίνεται με δικό μας κόστος με βασική προϋπόθεση ότι έχει προηγηθεί επικοινωνία σας με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών.

Επιστροφή λόγω λάθους επιλογής προϊόντος

Η HUMAN και το human.com.gr  δίνει τη δυνατότητα να ζητήσετε την επιστροφή του προϊόντος που αγοράσατε ακόμη και μετά τις 14 ημερολογιακές ημέρες που ισχύει το δικαίωμα υπαναχώρησης ή ακόμη και σε περιπτώσεις που η αγορά δεν προορίζεται για προσωπική χρήση αλλά αφορά επαγγελματική χρήση. Η δυνατότητα προσφέρεται εφόσον το προϊόν είναι άθικτο, με σφραγισμένη συσκευασία και η επιστροφή γίνει σε εύλογο χρονικό διάστημα σύμφωνα με τον κύκλο ζωής του προϊόντος.

Σε κάθε περίπτωση η HUMAN. διατηρεί το δικαίωμα να απορρίψει οποιαδήποτε αίτηση επιστροφής δίχως την υποχρέωση αιτιολόγησης της απόφασης αυτής.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Σημειώνεται ότι περιπτώσεις όπου το επιστρεφόμενο προϊόν δεν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση δεν μπορεί να επιστραφεί. Εάν για ειδικούς λόγους γίνει δεκτή κατ’ εξαίρεση η επιστροφή τέτοιας περίπτωσης, τότε η εταιρεία θα καταβάλει μέρος της συνολικής αξίας αγοράς το οποίο θα προσδιορίζεται για την συγκεκριμένη περίπτωση σύμφωνα με την κατάσταση του προϊόντος και την τρέχουσα εμπορική του αξία του και αφού προηγηθεί έλεγχος της κατάστασης του στο τμήμα διανομής μας.

Έξοδα αποστολής: η αποστολή του προς επιστροφή προϊόντος καθώς τα έξοδα μεταφοράς βαρύνουν τον πελάτη.
 
Στις παραπάνω περιπτώσεις εκτός της Υπαναχώρησης, η όποια αντικατάσταση ή πίστωση θα γίνεται αφού ελεγχθεί το επιστρεφόμενο προϊόν και διαπιστωθεί μετά τον έλεγχο ότι υπόκειται σε διαδικασία αντικατάστασης ή πίστωσης σύμφωνα με τα παραπάνω. Η επιστροφή του όποιου καταβεβλημένου ποσού (ή μέρους αυτού εφόσον υπόκειται σε διαδικασία μείωσης του επιστρεφόμενου ποσού), θα γίνεται με έκδοση Δωροεπιταγής για επόμενη αγορά.

Διαδικασία Επιστροφής – Υπαναχώρησης

Προκειμένου να επιστρέψετε ένα προϊόν ή να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, θα πρέπει πρώτα να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών.

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Όλες οι παραπάνω αναφερόμενες περιπτώσεις υπαναχώρησης γίνονται στην έδρα της εταιρίας μας στην διεύθυνση: HUMAN Ν Χατζηπέτρου 30 Αχαρναί Για κάθε περίπτωση που χρειάζεστε επιπλέον βοήθεια μπορείτε να επικοινωνείτε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών

 

Accessibility